ویروس کرونا

درود بر شما

امروز می‌خوام یک موضوع جالب،‌ مهم و کاربردی رو بهتون آموزش بدم. قانون جذب یکی از قوانین کائنات هست. قانون جذب رو در کارگاه ساختار کائنات توضیح می‌دم. به خاطر اینکه همانطور که گفتم این قانون یکی از قوانین و امکانات کائنات هست. اگر ما ساختار کائنات رو بشناسیم بهتر می‌تونیم از امکانات اون استفاده کنیم. امروز نمی‌خوام که در مورد ساختار کائنات یا چگونگی کارکرد قانون جذب صحبت کنم،‌ می‌خوام در مورد کاربرد قانون جذب براتون بگم.

یکی از روش‌های کاربرد قانون جذب،‌ تصویرسازی ذهنی هست. به این صورت که در مورد چیزی که می‌خواهید بدست بیاوریم در ذهنتون تصویر مورد علاقتون رو می‌سازید. اگر خانه خاصی با امکانات خاصی مد نظر دارید که مایل هستید در آینده داشته باشید،‌ تصویر اون رو در ذهنتون می‌بینید. اگر نتونستید که تصویر اون رو در ذهنتون بسازید می‌تونید عکس خانه مشابه رو پیدا کنید و به اون نگاه کنید و بعد چشمتون رو ببندید و در ذهنتون اون رو ببینید و سعی کنید که داخل اون رو هم ببینید و بازم اگر نتونستید که داخل اون رو تصویرسازی کنید عکس‌هایی با دکوراسیون دلخواه خود پیدا کنید و اونها به به دفعات تماشا کنید و بعد چشماتون رو ببنیدید و در ذهن خودتون در خانه رویایی خودتون قدم بزنید و همان اتاق‌ها و دکوراسیون‌های دلخواهتون رو ببینید که می‌خواهید داشته باشید. همانطور که گفتم نمی‌خوام امروز توضیح بدم که قانون جذب چطوری کار می‌کنه،‌ فقط از کاربرد روش‌هایی از اون رو بهتون خواهم گفت.

این روش تصویرسازی رو برای به دست آوردن خانه ایده‌آل خودتون توضیح دادم که مورد دیگه‌ای رو براتون بگم. شما می‌تونید از این روش برای به‌دست آوردن هرچیزی در زندگی خودتون که آرزو دارید مثل داشتن اتومبیل زیبا،‌ همسر دلخواه و سلامتی،‌ استفاده کنید.

امروز هدف من از ارائه این مطلب، آموختن استفاده از این روش برای حفظ یا به‌دست آوردن سلامتی خودتون هست. خیلی‌ها سلامتی خودشون رو فراموش می‌کنند و مشغول به‌دست آوردن وسایل زیاد در زندگی خود هستند. غافل از این که بدن و روان ما، اولین وسیله‌ای هست که در اختیار ماست و نیاز به رسیدگی و مراقبت داره. و چه بهتر که رسیدگی به این وسیله بسیار ارزشمند در اولویت هر روزمان قرار داشته باشه.

در حالی که نشسته یا دراز کشیده‌ایم و می‌توانیم در تنهایی باشیم،  می‌تونیم روش تصویرسازی قانون جذب رو برای اسکن بدنمون و توجه و تمرکز بر سلامتی تن و روانمون به کار بگیریم.  تصور کنید که نوری از بالای سرتون وارد سر می‌شه و از سر و گردن عبور کرده و بزرگ‌تر شده و از شانه‌ها و دست‌ها و سینه و شکم و در نهایت از پا عبور می‌کنه. این کار سبب می‌شه که به بدنمون توجه و تمرکز بیشتری پیدا کنیم در حین اینکه احساس خوب و آرامش پیدا می‌کنیم. اگر بخشی از بدنمون اشکالی داشت شروع به نبض زدن در اون ناحیه رو حس می کنیم.

البته مسلمه که این تصویرسازی‌ها نیاز به تکرار و تمرین داره مثل هرکار دیگه‌ای که بعد از تمرین بسیار برامون آسون می‌شه همونطور که گفتن کار نیکو کردن از پر کردن است. این روش‌ها رو در کارگاه سلامت تن و روان به طور کامل توضیج می‌دم که می‌تونید با تهیه کتاب سلامت تن و روان هم اون‌ها رو یاد بگیرید. البته در کارگاه با سوال و جواب و تمرین،‌ این روش‌ها به طور عملی آموخته می‌شند.

اما مشکل کنونی جامعه ما ویروس کرونا هست که می‌تونیم با این روش تصویرسازی،‌ این بیماری رو شکست بدیم. در صفحه اینستاگرام خودم بارها تصویر تبدیل ویروس به گل رو براتون گذاشتم و تاکید کردم که به این عکس نگاه کنید. این یک روش از روش‌های تصویرسازی است که می تونید با تکرار این تصویر در ذهنتون،‌ سیستم ایمنی خود رو با این روش تجهیز کنید که ویروس‌های موجود در بدن خودتون رو تبدیل به گل کنید و از این ویروس‌ها مصون بمانید.

روش دیگر تصویرسازی برای نابودی ویروس‌ها، تصویرسازی ماهی‌هایی شناور در سیستم ایمنی هستند که اونها رو به محل‌هایی مثل گلو و بینی و ریه خود ارسال می‌کنید تا ویروس‌ها رو بخورند. ویروس‌ها از جنس پروتئین هستند. ماهی‌ها اونها رو می‌خورند و در ماهیچه‌های م به عنوان پروتئین ذخیره می‌کنند یا اینکه به عنوان کالری می سوزونند و ما با انرژی بیشتری به کارهامون می‌رسیم.

این تصویرسازی رو به مدت ۵ دقیقه انجام بدید؛ ماهی‌ها رو در گلو و بینی و ریه و کبد تصور کنید که ویروس‌ها رو می‌خورند و در پایان ۵ دقیقه تصور کنید که ماهی‌ها در همه‌جای بدن پخش می‌شوند و با شادی در حال شنا هستندو تصویرسازی را به پایان ببرید. این کار را می‌توانید چندین بار در روز انجام دهید.

ماسک بزنید و مراقب باشید که مبتلا نشوید اما اگر احساس کردید یا احتمال دادید که ویروس وارد بدن شما شده است،‌ نگران نباشید و در حین اینکه این تصویرساری را انجام می‌دهید برای تست کرونا اقدام کنید. و اگر لاز م شد که دارو مصرف کنید ،‌ همچنان به این تصویرسازی ادامه دهید تا این ویروس را از بدن خود بیرون کنید. مراقب خودتان باشید.

شاداب و سلامت باشید

سینا یاوریان

سخنران، مربی و مشاور روانشناسی

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

پست قبلینوشته بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + = 21